Welcome to my small world. | Dashboard | Follow
TYQAH MAHATHIR: Kawan Karib Lelaki

Kawan Karib Lelaki

Masa : 18.1.13 | Comments : 0
Assalamualaikum and hai* Nampak x tajuk di atas??? Okay. Hari ni Tyqah nk cite pasal kawan karib lelaki Tyqah . Sbelum tu nk tanya , spe kat sini ada kawan karib lelaki ?? Angkat kaki cepat ! >< . Ramai ckp yg perempuan x boleh berkawan baik/karib dengan laki sbb pasti salah seorang drpd mereka akan jatuh cinta dgn kwn krib sndiri , tpi Tyqah rasa x smua macam tu . Tyqah pun ada kawan karib lelaki juga . Kitorang mmg rapat sgt , smpai klau jumpa pun msti kitorang akan ckp "Hai Bff!*
Tapi Tyqah x pernah lah pulak pegang2 tangan dia ke peluk ke apa ke , sbb haram , kitorang pun cuma kawan je , x lebih drpd tu . Tapi semenjak akhir2 ni kn , Kawan karib lelaki Tyqah dh x mcm dulu lgi . Kitorang dh mkin lama mkin jauh sgt . Okay , biar Tyqah perkenalkn nama kawan karib lelaki Tyqah ni . Cuma 2 org je pun . Okay , first , Zulkifly . Dia ni kecik sgt badan dia tpi tersangatlah pandai , Tyqah slalu bersaing dgn dia untuk mnjadi top dlm kelas tu . Dia pling pandai Maths ! Kalah Tyqah >< . Tapi sekarang ni dia sekolah dekat MCKK dh . Tyqah sunyi kalau x de dia sbb dia yg pling kepoh/kecoh skali dlm kelas . Tyqah dh x thu nk bersaing dgn spe lgi dlm kelas bru Tyqah tu. Apsal Tyqah cite pasal dia je? Kesian Tyqah punya kawan karib lgi sorang ><. Okay , kedua Azraf. Dia ni sepet matanya Lewls. *jangan marah Azraf! * Tyqah suka pnggil dia memek sbb muka dia mcm cina. Dia ni sedara Tyqah juga tau . Sebagai Pak cik. Lol. Tapi sedara belah mak Tyqah :D . Dulu dia ni x de A dlm apa2 ujian *bukan mengata okay* Pastu teacher Tyqah suruh Azraf ni duduk sbelah Tyqah pastu Tyqah ajar lah dia mcm2 smpai ada cikgu tanya *Azraf dh ada byk peningkatan dlm pelajarn , spe duduk tepi dia* Tyqah cuma diam jee pastu Azraf ckp *ATIQAH* Semua org dlm kelas masa tu kata nama Tyqah. Mesti ramai org ingat dia ni jadi kawan karib Tyqah sbb Tyqah duduk tepi dia kn ? NOOOOO ! Dah lama kita berkawan karib sjak Pra lgi kitorang dh jdi kawan karib , tpi masa drjah 2-5 , kitorang lain2 kelas tpi masa tahun 6 kita satu kelas balik ^^ . Masalahnya , Kawan karib lelaki Tyqah smua dh berubah !!!! Sedih btul masa tu . Zul sekarang dh bertambah berlagak sbb dpt msuk MCKK. Sedihhnya pastu masa Tyqah chat dgn dia dekat FB . Dia cuma balas pendek2 je  Klau Tyqah tanya dia , dia sama ada terus off9 ataupun x jawab langsung , alasannya tengah main GAME. Serious mmg sakit hati betul dgn Zul ni and Tyqah bgitau kat blog ni pun , dia bukan tau pun sbb dia dh x peduli Tyqah dh. Tapi Azraf ada juga peduli kan Tyqah , tpi sikit je . Kita sekolah sama tpi berlainan kelas . Tulah masalahnya . Azraf , Zul , Aku rindu nk bermain congkak dengan korang(maaf penggunaan aku pada yg lebih usia) , Kenapa korang dh berubah wei ?!!!!! Zul ! Sampai hati kamu x ingat aku . Dulu kata kita berempat ni bff? (termasuk Aqilah) , mana kata2 kmu yg dulu tu , Zul yg aku kenal ???? Sekarang aku dh macam x kenal kmu je . Same goes with Azraf . Azraf , I miss you so much dengan Zul . Aku sgt sayangkan korang (sebagai kawan karib) Tapi sekarang dh x macam dulu . Ingat x masa kita main rounders , congkak , tuts bersama??? Ingat x ?? !!! Aku sentiasa ingat tpi aku rasa korang mcm dh lupa je kenangan tu , Kenangan masa Year 6 . I miss that moments . Tyqah berharap sgt Tyqah dpt ulang balik kenangan kita bersama . Tapi Tyqah x boleh ... Zul , Azraf , aku harap korang bacalah post aku ni yee. Mmm... Apa aku merepek ni ? Korang msti x kan baca dan x kan pernah baca kan ????? Tyqah cuma nk korang tahu je apa yg Tyqah rasa . Tak lebih drpd tu . Tyqah harap yg korang berdua still ingatkn aku dn masih anggap aku *BFF* . Tapi mungkin korang rasa tak dh sekarang ni  :'(

No comments:

Post a Comment

Korang boleh komen dekat bawah ni ye , InsyaAllah Tyqah jawab :D *Much love*