Welcome to my small world. | Dashboard | Follow
TYQAH MAHATHIR: 2 Hari je Lagi !

2 Hari je Lagi !

Masa : 16.11.12 | Comments : 0
Assalamualaikum blog, lgi 2 hri je keputusan UPSR nk kluar, Tyqah tkut sgt2, Korang doakan kejayaan Tyqah ye? Tyqah tkut keputusan nk kluar sbb Tyqah x sggup melihat kekecewaan di muka kedua2 ibu bapa Tyqah, Tyqah x sggup sgt2 nk tgk kwan2 Tyqah kecewa jka mereka x berjya,Tyqah x sggup nk tgk muka ibu bpa kwan2 Tyqah kecewa DAN Tyqah x sggup melihat kekecewaan dimuka CKGU2 Tyqah yg dh bertungkus lumus ajar kitaorg smpai pndai, drpd x thu mengira smpai pndai mengira dan drpd x thu bca sehingga thu membaca.. Sdih sgt2..Rasa mcm nk menangis je apabila slip keputusan tu ade dekat tangan ..


Ya Allah, berikanlah aku kejayaan dengan memperoleh 5A dlam UPSR, berikanlah adikku Qyla (kembar) memperoleh kejayaan juga ya Allah, dan berikanlah SEMUA kwan-2ku kejayaan, Aku x sggup ya Allah, Aku x sggup jika aku gagal! Aku x sggup melihat kekecewaan dimuka kedua-2 ibu bpaku yg kecewa melihat anak-2 mereka x berjaya, aku x sggup melihat muka ibu bpa kawan-2ku kecewa dan aku x sggup melihat muka guru-2ku yg kecewa kerana tidak menepati target. Berikanlah kmi kejayaan ya Allah, Aku memohon kpdmu ya Allah, Aku merayu kpdmu ya Allah, Kau makbulkanlah doa-2ku ini ya Allah, makbulkanlah, makbulkanlah! Kau tolonglah hambamu yg kurang sempurna ini ya Allah  Makbulkanlah.. Sesungguhnya hnya kpdmu aku memohon ya Allah.. Rabbana Aatina Fiddunia Hasanah wa filahiratu hasanah waqina azaabannar, wasollahhualasaidinamuhammad waala a~lihi wasahbihi wasallam walhamdulillahhirabbilaalamin.. Terima ksih sbb sudi baca doa in, moga termkbul..Aamiin :')

No comments:

Post a Comment

Korang boleh komen dekat bawah ni ye , InsyaAllah Tyqah jawab :D *Much love*