Welcome to my small world. | Dashboard | Follow
TYQAH MAHATHIR: Mimpi dan Doa

Mimpi dan Doa

Masa : 13.11.12 | Comments : 0
Assalamualaikum blog , hari ni kembar saya ckp dia ade bermimpi sesuatu iaitu
dia mimpi dia mndapat keputusan UPSR , msa dia cerita dekat saya tu , hati saya berdebar-2 dn jantung sye mcm dn jatuh ke bawah , dia ckp yg dia mimpi lebih kurang 10-13 org yg dpt 5A , oohh takut btul sye dgr cite dia , dia ckp yg dia mimpi dpt 5A tu ialah ...Ridzuan , Aqilah , Puteri , Atiqah (iaitu saya) , dia ckp dia cuma ingat 4 nme ni je , dia kata ada lgi tpi dia lupa , btulla ape yg artikel yg sye pernah baca yg selepas 5 minit bgun drpd tidur , ingatan kita tntang mimpi tersebut akan hilang 50% , ttapi setelah 10 minit bgun drpd tidur , ingatan kita tntang mimpi tersebut akan hilang 90%
ok itu sahaja yg sye hendak tulis ..
 Aminkn doa ini ya (jika sudi) 
Ya Allah Ya tuhanku , bgilah ramai kawan-2ku termasuk aku mndapat 5A dlm UPSR thun ni Ya Allah , bgilah thun ni menepati sasaran iaitu 2 digit calon-2 upsr di skolah aku dn bgilah org yg mndapat 5A dlm UPSR di sekolah aku lebih 20+ org Ya Allah ..Aamiin... Terima kasih kerana sudi membaca di blog saya ini , sekian terima kasih  Syukran :)

No comments:

Post a Comment

Korang boleh komen dekat bawah ni ye , InsyaAllah Tyqah jawab :D *Much love*